Liberalernas Skånemöte 2020

Fredag 20 mars 2020 – lördag 21 mars 2020 16:00

Elite Hotel Marina Plaza, Kungstorget 6 i Helsingborg

Liberalernas Länsförbund i Skåne har härmed äran att inbjuda samtliga medlemmar i Skåne till Liberalernas Skånemöte 2020. Fokus under mötet kommer vara politik och gemensam utveckling av densamma.

Vi inleder fredagen med genomgång av det gemensamma politikutvecklingsarbetet ”Liberalerna lyssnar”. Därefter intar vi en måltid under trevliga former.

Efter en trevlig frukost med utsikt över sundet startar lördagens program med gäster från riks, bland annat kommer vår partiledare Nyamko Sabuni att närvara.

Sedan delar vi upp oss i mindre grupper, för att i seminarier och workshops fördjupa oss i det gemensamma arbete vi har framför oss med ”Liberalerna Lyssnar”.

Efter lunch avrundar vi Skånemötet 2020 med årsmöte 2020, som inleds kl 14.00.
Vi räknar med att vara klara senast 16.00.

Vid sidan av huvudprogrammet kommer vi arrangera mindre möten, utbildningar och seminarier.
Mer information om detta hittar du på vår hemsida som uppdateras löpande.

Preliminära hålltider, fredagen den 20 mars

15.00 Liberalt fredagsmingel i lobbyn med kaffe och kaka.
Vi inleder registrering till både Skånemötet och ombudsregistrering till årsmötet, samt incheckning till hotellet. Vi kommer dessutom sälja dryckesbiljetter som kan bytas in mot öl/vin under kvällens middag eller i baren.

16.00 Programpunkterna inleds i stora salen, Lokal Öresund, konferensvåningen.

20.00 Middag

Preliminära hålltider, lördagen den 21 mars

09.00 Förmiddagen ägnas åt seminarier, workshops och föreläsningar med fokus på kampanj och Liberalerna Lyssnar. Bland annat kommer vår gruppledare i riksdagen Johan Persson att hålla en föreläsning. Vi kommer också att ordna med support för appen och sociala medier.

12.00 Lunch

13.00 Nyamko Sabuni (rum Öresund)

14.00 Årsmöte

16.00 Slut

Detta ingår i deltagaravgiften

• Kaffe och kaka vid ankomst.
  • En tvårätters middag på kvällen, inkl kaffe/thé.
  • Övernattning med del i dubbelrum. Enkelrum erbjuds mot extra avgift.
  • Lunch, inkl sallad, bröd, dricka, kaffe/thé.

Kostnad: 1100 kr per person

Avgiften kommer att faktureras din lokalavdelning, som sedan debiterar dig. Vill du delta en av dagarna går det utmärkt, alternativen är valbara på anmälningslänken. Liksom möjligheten att betala 460 kr i enkelrumstillägg. Anmälan är obligatorisk, och antalet platser är begränsade. Vill du endast närvara vid årsmötet behövs ingen anmälan, det är öppet för alla medlemmar.

Anmäl dig här – senast 2 mars!